HERKEN JIJ JEZELF IN EEN VAN DEZE PUNTEN?
- Je doet je best gezond te eten
- Je struggelt met wat echt gezond is
- En wat echt gezond is voor jouw lichaam
- Je bent ontevreden over je lichaam
- Voelt je niet lekker in je lijf
- Je voelt je vaak lusteloos
Als je je lichaam geeft wat het echt nodig heeft, dan kan dat je hele leven veranderen. Je komt beter in je vel te zitten, hebt veel minder lichamelijke ongemakken, je kunt beter functioneren en als je na een dag lang werken thuiskomt, heb je ook nog energie over.
Neem afscheid van je lichamelijke klachten en ga aan de slag met jouw persoonlijk voedingsplan. Voel je in no time weer top fit en aantrekkelijk.
Het persoonlijk opgesteld voedingsplan aan de hand van jouw bloedwaarden is een voedingsplan waarmee je gewoon en goed gaat eten. Je gaat jezelf voeden met precies dat wat jouw lichaam nodig heeft, waardoor jij en je lichaam weer optimaal kunnen functioneren.
We gaan eerst vrijblijvend samen in gesprek om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Daarna bepalen we de vervolgstappen, plannen het bloedprikken in en kun je binnen twee weken aan de slag met jouw gezonde leefstijl.
Het is mijn missie ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk vrouwen die nu, in mijn ogen onnodige energieklachten hebben, pijntjes of andere lichamelijke ongemakken, teruggebracht worden naar zichzelf en naar het lichaam dat bij ze past.
Wanneer je met mij gaat werken zoekt je lichaam tijdens het proces zijn weg naar de juiste balans, waardoor jij fit thuiskomt van je werk, dus niet uitgeblust op de bank zit. Jij leert je lichaam kennen. Je leert jezelf kennen. Je ontdekt wat bij je past. Dat is waar mijn coaching op geënt is. Voor de rest van je leven.
Wat een verschil!! Na 2 zwangerschappen en diagnose PCOS stond mijn hormoonhuishouding op z’n kop, mijn huid was slecht en ik schommelde altijd in gewicht. In het verleden wel diëten gedaan maar nooit blijvend resultaat.
Het orthomoleculaire sprak mij erg aan en zodoende kwam ik bij Shirley terecht. Wat een schat en met zoveel kennis en deskundigheid maar ook goed in de vinger precies op de goede plek kunnen leggen waarbij het stukje mindset ook word behandeld.
Mijn voedingsplan was duidelijk en ik ben er direct mee aan de slag gegaan en na een korte tijd kreeg ik meer energie, mijn huid werd beter, en ik voelde me veel meer mezelf in m’n eigen lichaam ook qua hormonen. Bizar! Zo bijzonder wat voeding doet in combinatie met de gesprekken met Shirley.
Nu een jaar later ligt mijn schema nog op het aanrecht als hou vast maar is het me ook gelukt om stabiel te blijven en daar ben ik Shirley enorm dankbaar voor.
Lieve Shirley je bent een topper en dankjewel dat je deze weg met mij hebt bewandeld.
Dankzij mijn persoonlijk voedingsplan en de motiverende gesprekken met Shirley voel ik me nu lichamelijk en geestelijk veel beter.
Veel meer energie en minder pijn (fibromyalgie), minder last van mijn darmen en overgangsklachten.
Ik wilde ook graag wat kilo’s kwijt. Uiteindelijk ruim onder mijn streefgewicht gekomen en dat ging nog moeiteloos ook.
Ik heb ook nog nooit zo gevarieerd en lekker gegeten.
Het was in het begin even omschakelen en goed plannen, maar nu gaat het van vanzelf.
Dank je wel Shirley voor de fijne gesprekken, tips en adviezen.
Hele fijne begeleiding, uitgebreid voedingsplan. Goede aanvulling op mijn lifestyle doordat ik nu de juiste kennis heb verkregen over welke voeding nu het beste bij mij persoonlijk past. Of je al op de juiste weg bent met je gezondheid, als extra aanvulling of om je kennis uit te breiden, alles is prima. Zeer aan te raden!
Ik ben een half jaar geleden bij Shirley gekomen. Ze heeft samen met mij een persoonlijk plan opgesteld op mn bloedwaarden beschreven. Ik heb dat goed kunnen volhouden tot vandaag de dag. Je lichaam maakt op een lekkere en gezonde manier een reset door. Iets wat me al 2 jaar niet meer lukte. Fitter en energieker ga ik nu door. bijna 11 kilo lichter.
Shirley denkt heel goed met je mee en is een lief en toegankelijk persoon! Dank je wel!
Je kunt inderdaad de regie met behulp van Shirley weer in eigen handen krijgen. Goed advies. 😃 Lekker eten wat goed is voor jouw lichaam. Je voelt je fit, opvliegers zijn weg. Er is bij mij een rust gekomen 3x per dag eten, wat voldoende is voor mijn lichaam waar ik zeker mee kan tennissen en mee naar de sportschool kan. En waar je ook nog van afvalt.
Ik ben super blij dat ik Shirley tegen ben gekomen en aan t ervaren ben wat dit allemaal met me doet. Ik ben happy🤩
Omdat ik graag meer informatie wilde over mijn lichaam en welke voedingstoffen en producten voor mijn lichaam geschikt zijn ben ik via Shirley het Metabolic Balance groepstraject ingestapt.
Metabolic Balance vind ik een erg fijn plan omdat deze helemaal afgestemd is op mijn lichaamswaarde, er is voldoende ruimte voor improvisatie én je hoeft geen calorieën te tellen. Calorieën tellen is in de loop der jaren een obsessie geworden waar ik erg graag vanaf wilde. Meer rust in mijn lijf en mijn hoofd.
In het begin had ik nog best wel vragen, hoe kan ik het plan nu het beste in mijn leven integreren. Het groepstraject heb ik erg prettig ervaren omdat je kun sparren met andere, die ook mijn ervaringen en struggels deelden.
Shirley geeft veel bruikbare tips en informatie in haar online meetings, de online communitiy en in de online omgeving dmv werkboeken en informatie sheets.
Inmiddels heb ik mijn doel gehaald. Meer rust in mijn lijf en hoofd, gewicht verloren én mijn relatie met eten is verbeterd.
Dankjewel Shirley!
Het begint allemaal bij goede zelfzorg. Maar hoe doe je dat? Hierboven bied ik je een aantal mogelijkheden om zelf aan de slag te gaan. Wil je hulp? Reik dan naar me uit! Je hoeft het niet alleen te doen.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe het komt dat we doen wat we doen, en dat sommigen van ons eerder ziek worden dan anderen. Ik vind het interessant om te ontdekken en leren hoe het menselijk lichaam werkt. Met mijn kennis kan ik jou leren luisteren naar je lichaam. Werken we samen, dan brengen we je lichaam terug naar de basis en in balans door middel van voeding, waarna je zelf kunt ervaren wat bepaalde voeding doet met je lichaam: omdat je weet hoe je moet luisteren.