HERKEN JIJ JEZELF IN EEN VAN DEZE PUNTEN?
- Je doet je best gezond te eten
- Je struggelt met wat echt gezond is
- En wat echt gezond is voor jouw lichaam
- Je bent ontevreden over je lichaam
- Voelt je niet lekker in je lijf
- Je voelt je vaak lusteloos
Als je je lichaam geeft wat het echt nodig heeft, dan kan dat je hele leven veranderen. Je komt beter in je vel te zitten, hebt veel minder lichamelijke ongemakken, je kunt beter functioneren en als je na een dag lang werken thuiskomt, heb je ook nog energie over.
Neem afscheid van je lichamelijke klachten en ga aan de slag met jouw persoonlijk voedingsplan. Voel je in no time weer top fit en aantrekkelijk.
Het persoonlijk opgesteld voedingsplan aan de hand van jouw bloedwaarden is een voedingsplan waarmee je gewoon en goed gaat eten. Je gaat jezelf voeden met precies dat wat jouw lichaam nodig heeft, waardoor jij en je lichaam weer optimaal kunnen functioneren.
We gaan eerst vrijblijvend samen in gesprek om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Daarna bepalen we de vervolgstappen, plannen het bloedprikken in en kun je binnen twee weken aan de slag met jouw gezonde leefstijl.
Het is mijn missie ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk vrouwen die nu, in mijn ogen onnodige energieklachten hebben, pijntjes of andere lichamelijke ongemakken, teruggebracht worden naar zichzelf en naar het lichaam dat bij ze past.
Wanneer je met mij gaat werken zoekt je lichaam tijdens het proces zijn weg naar de juiste balans, waardoor jij fit thuiskomt van je werk, dus niet uitgeblust op de bank zit. Jij leert je lichaam kennen. Je leert jezelf kennen. Je ontdekt wat bij je past. Dat is waar mijn coaching op geënt is. Voor de rest van je leven.
Ik gun iedere vrouw een gezond lijf en vrolijke mind. En zou Shirley daarom absoluut aanraden! 🙂
In de wondere wereld van gezonde voeding en diëtiek vliegen de algemene, vage adviezen je tegenwoordig om de oren. Een zoektocht die veel verwarring en frustratie kan brengen.
Wat ik onwijs krachtig vind aan de aanpak van Shirley is dat haar begeleiding precies afgestemd is op jou als individu, vanuit resultaten die vooraf persoonlijk gemeten zijn. Zo weet je dat het perfect passend is voor jouw lichaam. Onwijs fijn, en maakt voor mij al het verschil.
Shirley is daarnaast een diëtiste die ook zeer ervaren is op het gebied van mindset, negatieve gedachtes aanpakken en het ontwikkelen van meer zelfliefde als vrouw. Dat maakt dat je je echt gehoord voelt.
Gezonde voeding is ontzettend belangrijk, maar voor mij was het lastig om tussen al die gezondheidsadviezen, dieten, tips en nieuwe middeltjes het juiste te vinden. Shirley heeft mij daarin ontzettend fijn begeleidt, ze is betrokken, goed bereikbaar en creëert een gezonde relatie tussen voeding en lijf. Voor mij is het inmiddels een leefstijl geworden ipv een tijdelijke dieet, met de nodige gezondheidswinst! Ik vind het een aanrader voor iedereen!
Vorig jaar ben ik op zoek gegaan naar een methode die mij verder zou brengen in mijn zoektocht naar meer balans in voeding, verlichting van oedeem en welzijn.
Mijn zoektocht bracht mij bij Shirley.
Stabiliteit in mijn hormoonhuishouding en geen gewichtstoename waren mijn doelen.
Shirley nam de tijd en luisterde naar mijn verhaal.
Na het onderzoek kreeg ik een persoonlijk voedingsplan. Het was even wennen om met dit aan de slag te gaan, maar na een paar maanden voelde ik mij goed, had minder pijn en was mijn gewicht zelfs afgenomen!
Het plan geeft mij houvast en kun je elk moment weer oppakken als het even tegenzit.
Het plan is maar een deel van hetgeen mij goed deed. Shirley is een fijne coach en elke afspraak bood mij rust, positiviteit en gaf mij kracht. Ze ziet, hoort, steunt en denkt met JOU mee.
Wat een verschil!! Na 2 zwangerschappen en diagnose PCOS stond mijn hormoonhuishouding op z’n kop, mijn huid was slecht en ik schommelde altijd in gewicht. In het verleden wel diëten gedaan maar nooit blijvend resultaat.
Het orthomoleculaire sprak mij erg aan en zodoende kwam ik bij Shirley terecht. Wat een schat en met zoveel kennis en deskundigheid maar ook goed in de vinger precies op de goede plek kunnen leggen waarbij het stukje mindset ook word behandeld.
Mijn voedingsplan was duidelijk en ik ben er direct mee aan de slag gegaan en na een korte tijd kreeg ik meer energie, mijn huid werd beter, en ik voelde me veel meer mezelf in m’n eigen lichaam ook qua hormonen. Bizar! Zo bijzonder wat voeding doet in combinatie met de gesprekken met Shirley.
Nu een jaar later ligt mijn schema nog op het aanrecht als hou vast maar is het me ook gelukt om stabiel te blijven en daar ben ik Shirley enorm dankbaar voor.
Lieve Shirley je bent een topper en dankjewel dat je deze weg met mij hebt bewandeld.
Omdat ik graag meer informatie wilde over mijn lichaam en welke voedingstoffen en producten voor mijn lichaam geschikt zijn ben ik via Shirley het Metabolic Balance groepstraject ingestapt.
Metabolic Balance vind ik een erg fijn plan omdat deze helemaal afgestemd is op mijn lichaamswaarde, er is voldoende ruimte voor improvisatie én je hoeft geen calorieën te tellen. Calorieën tellen is in de loop der jaren een obsessie geworden waar ik erg graag vanaf wilde. Meer rust in mijn lijf en mijn hoofd.
In het begin had ik nog best wel vragen, hoe kan ik het plan nu het beste in mijn leven integreren. Het groepstraject heb ik erg prettig ervaren omdat je kun sparren met andere, die ook mijn ervaringen en struggels deelden.
Shirley geeft veel bruikbare tips en informatie in haar online meetings, de online communitiy en in de online omgeving dmv werkboeken en informatie sheets.
Inmiddels heb ik mijn doel gehaald. Meer rust in mijn lijf en hoofd, gewicht verloren én mijn relatie met eten is verbeterd.
Dankjewel Shirley!
Na van alles geprobeerd te hebben heb ik echt resultaat geboekt bij Shirley. Shirley luistert echt naar je. In zachtheid maar wel direct en met duidelijkheid zoekt ze samen naar de mogelijkheden. Ze motiveert en maakt je bewust van je eigen verantwoordelijkheid en heeft geen oordeel. Alles is bespreekbaar. Samen behaal je je doel! Ik heb eindelijk het handvat waar ik allang naar op zoek was en wat ik nog steeds gebruik.
Het begint allemaal bij goede zelfzorg. Maar hoe doe je dat? Hierboven bied ik je een aantal mogelijkheden om zelf aan de slag te gaan. Wil je hulp? Reik dan naar me uit! Je hoeft het niet alleen te doen.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe het komt dat we doen wat we doen, en dat sommigen van ons eerder ziek worden dan anderen. Ik vind het interessant om te ontdekken en leren hoe het menselijk lichaam werkt. Met mijn kennis kan ik jou leren luisteren naar je lichaam. Werken we samen, dan brengen we je lichaam terug naar de basis en in balans door middel van voeding, waarna je zelf kunt ervaren wat bepaalde voeding doet met je lichaam: omdat je weet hoe je moet luisteren.